fredag 13 november 2009

What to do?

shit vad sugen jag är på att göra det igen!!


Har varit i skolan idag som sagt. Hann faktiskt räkna ganska mycket.. imorgon ska det räknas lite till. Jag satsar på att skriva prov 3 i matematiken på torsdag :) Tanken är att jag även ska hinna skriva prov 2 i engelskan, hur nu det ska gå till :-/ Hjälp!

Aja, shit the same.

Jag och Anders har tittat på den sista Johan Falk filmen nu på kvällen. Shit, jag är verkligen förvånad över hur bra de här filmerna verkligen är. Har du inte sett dem? Gör det :) Vi har haft Johan Falk - maraton hela veckan. En film/kväll. Riktigt bra avslappning på kvällen. Bara krypa upp i soffan och götta sig i sambons famn. Blir inte så mycket bättre än så :)

Nu sängen. Imorgon återkommer jag med lite bilderdittan och dattan :)
go'natt
jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer