fredag 23 juli 2010

De e mycke Nuuu

Fredag idag, men det betyder som vanligt inte helg för mig. Har ju faktiskt en arbetsdag på 5 timmar imorgon också. MEN idag ska jag, direkt efter jobbet, åka ut till Birsta med Erik och handla :) Sedan blir det en lugn kväll hemma i soffan.
Imorgon efter arbetsdagen blir det att göra smörgåstårta till min (snart) föredetta sambo som igår fyllde 37 år. Sedan ska jag iväääääg. Åh vad skönt det ska bli att komma hemifrån en stund, även om det endast är ett par timmar. Vad man gör spelar inte så stor roll egentligen, jag behöver komma bort från den där lägenheten en stund bara.

Kevin åkte som sagt med mormor och Lasse till Östhammar igår. Han var såå nöjd att få åka iväg med mormor :) Jag "tror" (läs vet) att han saknat henne ganska mycket. Han kommer inte hem förrän på fredag nästa vecka så det blir en lång vecka för min del. Dock har jag fullt upp nästa vecka så det känns som att veckan kommer gå väldigt fort.
Förrutom att jobba hela veckan ska jag även hinna med att börja plocka ihop alla Anders saker.. Det är nog det jobbigaste, att se hur sakerna försvinner från vårat gemensamma hem. Men samtidigt så behöver vi denna break. Ingen ont som inte har nåt gott med sig, så brukar man ju säga. Så vad det "goda" i detta sammanhang blir återstår att se.

Nu är det dags att öppna butiken :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer