måndag 5 juli 2010

Uppdatering


Jag får höra att jag uppdaterar alldeles för sällan så ska väl försöka att bli lite bättre på det då :-P

Först och främst skulle jag vilja säga att jag har haft en av de bästa helgerna på länge :) Trots att det var lite stök o.s.v så i slutändan kunde det inte vara bättre. Jag är glad att jag äntligen kände att jag kunde slappna av och ha roligt med grannarna.

Nu är jag tillbaka på jobbet igen men den här måndagen har varit jobbig. Jag tror jag har fått magkatarr igen :( Så nu sitter jag och väntar på att Anders ska komma förbi med medicin så det kanske släpper lite. Men i övrigt är allt guld!

När arbetsdagen är slut tänkte jag åka hem, ta mig en tallrik av dagens middag (sallad) och sätta mig ute på gräsmattan och försöka hinna med att njuta av värmen en stund innan den försvinner. Sen tänkte jag lägga mig på soffan och se en film och bara slappa. Skönt!

Dagarna går fort och nu är det inte långt kvar till det är augusti och dags för Formex! Årets tema är ; Happy! Perfekt tycker jag för det är precis vad som behövs. Jag ser fram emot att få strosa runt bland alla montrar och träffa en massa likasinnade :) Jag funderar dock mycket på vem jag ska ta med mig... Någon som är sugen? 12-15 augusti är det i Stockholm.

Nu ska jag fixa lite innan arbetsdagen är slut för denna gång.

Ha en toppen måndag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer