måndag 26 juli 2010

I'm losing my best friend

De senaste veckorna i mitt liv har varit jobbiga och komplicerade. Jag har inte riktigt vetat vilket ben jag ska stå på eller hur jag ska tolka olika situationer och händelser. Det har varit en bergodalbana.

Men nu är många av besluten fattade. Jag kommer bo själv med Kevin i den lägenheten vi bor i nu. Det är hans trygghet och den vill jag inte ta ifrån honom när allt annat blir så konstigt runt omkring honom ändå. Kevin är det viktigaste av allt, att han har det bra och att han har det han behöver. Jag är så tacksam att jag har min lilleman, han får mig att orka även i de jobbigaste situationerna :)


You and me
we used to be together
everyday together
always

I really feel that I'm losing my best friend
I can't believe this could be the end...


Det är tur att man har sina minnen :)

1 kommentar:

  1. Vad Sorgligt det kändes att läsa! Men ibland är ju livet så...att kärleken tar slut av olika anledningar. Du verkar vara en stark tjej! Ta hand om dig :) kram //M85

    SvaraRadera

Kommentarer