fredag 16 juli 2010

Nu strax


får jag åka hem till familjen :) Underbart!
Nu vill jag hem, byta om lite snabbt, och lägga mig i solen och njuta en stund, pussa på min lille skrutt till son och bara ha det härligt. Det pratades om att vi skulle grilla också.. mums! Man får passa på för snart är sommaren slut och då kommer man längta ihjäl sig efter att grilla igen ;)

Det har varit en bra dag idag. Mycket folk och mycket har blivit sålt :) Så det är med ett stort leende jag åker hem från butiken idag. Dessutom har jag fått trevligt sällskap av Anders och Christer. Även svärmor och Carina kom ner en sväng :) Fullt ös med andra ord, nice!

Snart kommer hösten och därmed en massa roliga höstnyheter. Missa inte det!

Trevlig fredagskväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer