lördag 10 juli 2010

Ibland så..


..blir inte saker som man tänkt sig. I huvudet kan allt verka klockrent eller bara vara ren kaos. Så har det varit för mig de senaste veckorna; KAOS! Det har hänt så mycket som jag inte kunnat styra över och därmed har jag blivit frustrerad, rädd och ledsen. Sånna perioder kommer i livet med jämna mellanrum, det var inte första gången för mig och garanterat inte den sista heller. Det gäller bara att ta en dag i taget och inte försöka analysera sönder varje lilla detalj som dyker upp runt omkring en.

Nu känns det som jag är på rätt väg igen och det som hänt försöker jag lägga bakom mig så gott det går, men självklart tar jag med mig vissa delar som en påminnelse för nästa gång en sådan här period dyker upp i mitt liv.

Kort och gott. Man måste fortsätta leva oavsett vad.
Så ut och njut av livet alla! Ni får bara en chans (vad jag tror iaf).

1 kommentar:

  1. Bra skrivet! Trots jobbiga saker man går igenom så stärker de en på något sätt, så har det iaf varit för mig. / M85

    SvaraRadera

Kommentarer