onsdag 14 juli 2010

Så typiskt

saknar min sizz


Nu ska jag beklaga mig lite.. hoppas ni står ut :P
Jag vaknade med urinvägsinfektion idag :'( snyft! Kissnödig heeeeela tiden och ni som har haft det vet att det inte är skönt att kissa då. Jag ringde vårdcentralen och vet ni vad? Jag fick läkartid redan kl.10!! Det måste vara något slags rekord det iaf ;) Så jag ska strax packa ihop mig och knalla bort dit. Så förhoppningsvis känns det bättre redan imorgon...

Så nu har jag beklagat mig färdigt.
Istället tänkte jag informera om att pga det ovanstående kommer butiken öppna något senare idag. Möjligtvis runt 10.30 men senast kl.11.00 borde jag ha hunnit tillbaka. Sedan stänger jag som sagt kl.13 idag. Det blir lite stökigt en dag som denna men det händer som tur är inte så ofta.

När jag kommer tillbaka från vårdcentralen tänkte jag ge mig på att göra några fler tygelefanter. De är så söta! Jag vill ta hem dem allihopa :-P

Hoppas alla har en toppen dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer