fredag 2 juli 2010

A - som i andetag


Bokstäverna kom som sagt igår. Här ser ni en av de stora rostiga och en liten rostfri. Båda väldigt snygga. Passar in i de flesta hemmen. De stora rostiga kan vara riktigt snygga att bryta av med i ett stilrent hem eller i ett hem med lite mer lantlig- och industriell-inredning.

Jag vill ta hem en av de stora rostiga men har inte bestämt mig för vilken bokstav som ska få följa med. Jag gillar A:na men även ett K och ett B står på önskelistan.. det återstår att se vilket det blir ;)

Nu sitter jag och längtar hem. Vädret är underbart och jag vill hem för att lägga mig på gräsmattan en stund innan solen försvinner. Men en sak i taget :) Nu ska jag fixa lite mer i butiken. Nästa vecka kommer det nog två leveranser till och då blir det lite problem med hur jag ska få grejerna att få plats :/ Måste möjligtvis till Ikea och köpa på mig fler hyllor IGEN! Puuh..

Ha en toppen fredag allihopa!
Jag trivs i norrland, mest för att det finns underbara människor här ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer