måndag 12 juli 2010

Lite idétorka..


Kommer inte på något att göra för tillfället. Idétorka.. vilket känns jättetråkigt. Jag vill kasta mig över ett nytt roligt projekt :) Fick en massa tyger av svärmor så kanske kunde göra något av dem? Mjo.. fast känner inte för att sy. Jag vill helst ligga i en pöl nånstans och njuta av lite svalka. Men bara en timme kvar på den här arbetsdagen nu sedan är det dags för att åka hem. Anders skulle överraska med middagen idag (jag fick inte veta vad vi skulle äta) så nu är jag nyfiken :)

Ett litet projekt ska fixas hemma också.. förhoppningsvis hinner jag med det under veckan.
Kevin ska nämligen få ett litet skrivbord i sitt rum där han kan sitta och måla, eller läsa en bok eller vad han nu känner för. Det blir ett hemmabygge så klart ;) men behöver vaxduk innan jag kan fixa det.. för vaxduk är helt perfekt på bord. Bara att torka av!

Nu ska jag sätta mig med lite bokföring en stund innan jag gör kväll för idag :)

Hoppas alla har en underbar dag och njuter av värmen (snart är den borta igen).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer