torsdag 22 juli 2010

DIY - måla kökspall del.2



Nu har jag målat pallen i två omgångar så när den har torkat är det dags att skruva ihop den och frakta den till sitt nya hem :) Så fort jag hittat rätt ställa åt den i Kevins rum så ska ni få se bild på den.

På tal om Kevins rum har jag länge funderat på en bokhylla av något slag åt honom. Den får inte vara för bred eller för djup då hans rum är väldigt litet. Idag fann jag en bokhylla som skulle passa alldeles utmärkt.. plånboken blir också lycklig om jag skulle köpa den. För endast 169:- får du denna bokhylla från Ikea;
Bokhyllan heter LAIVA och passar utmärkt i trånga utrymmen med sitt djup på 24 cm och bredd på 62 cm. Höjden är 165 cm.

Kevins alla bilar och lastbilar skulle kunna bli ett härligt blickfång i rummet om de placerades i denna hylla. Ja det tåls att tänka på iaf ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer