fredag 16 juli 2010

Kopia

Köp Stylerooms inredningsbok. Där kan ni hitta en massa rolig inspiration för de flesta typerna av hem!

Det var någon som fråga mig om jag hade "snott" idéen på mina elefanter av en annan. Men så är inte fallet. Mallen till min elefant hittade jag i en gammal tidning, sedan ritade jag om den lite för den mallen för stor. Så nej, jag är inte "snott" från någon annan, däremot kanske den personen och jag har tittat i samma tidning? ;)

Idag är det fredag och vädret är inte speciellt roligt alls. Men det behövs lite regn och lite svalka.. jag tror många känner så nu efter en period med denna intensiva värme. Men jag hoppas det kommer mer värme för jag har inte njutit klart av sommaren än :)

Ikväll ville Anders ha en kväll på soffan, ja det kändes som en bra idé att bara slöa så det får bli så :) Kanske äta något gott också? Får se vad man kan hitta på.

Nu ska jag springa bort till Ica innan jag ska öppna upp dörrarna för ännu en dag i Jonnas Hörna. Kom och fynda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer