fredag 9 juli 2010

Snart så :)

så här såg det ut förra helgen


Nu är det snart bara en timme kvar av denna arbetsdag. Skönt! Nu längtar jag hem för jag vill lägga mig på en badenbaden ute i solen och njuta av solen :)

Tyvärr kan jag inte visa er mitt projekt jag skulle göra idag då jag upptäckte att skruvdragaren ligger hemma :( därmed kunde jag inte avsluta det så det får bli imorgon eller på måndag istället.

Idag blir det en härlig kycklingsallad till middag. Underbart att äta kall mat när det är så här varmt ute. Man storknar ju nästan :P men jag klagar inte. Nej hua vad jag har längtat efter sommaren. Jag försöker njuta av värmen så mycket jag bara kan.

Så vad händer i helgen då? Vet inte riktigt mer än att jag vill ta det lugnt och vara LEDIG den korta stund jag får vara ledig i helgen. Imorgon stänger butiken kl.15 sen vill jag bara hem. Tanken var att vi skulle åka iväg med Andreas och Mikaela för att sova husvagn men jag och Anders kom fram till att vi ville ha en hemmakväll i lugn och ro istället. Det behövs efter de senaste helgernas bravader.

Jag önskar alla er en trevlig helg.
Jag återkommer imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer