torsdag 8 juli 2010

När katten är borta..

..dansar mössen på bordet. Men i detta fall; När Anders är borta fixar Jonna i hemmet ;)

DIY - I love it!
Det kliar i mina fingrar. Jag vill skapa, renovera, fixa, inreda... Jag vill så gärna! Men det finns inte så mycket jag kan göra precis nu, mer än att tänka på det och det gör jag mest hela tiden. Bara för att stilla mina fingrar tänkte jag skissa på en lösning för mina alla trådrullar som jag har. Jag vill som sagt ha ordning och reda på mina saker så det kan vara ett lagom pyssel att sysselsätta sig med imorgon. Det blir nog att springa förbi min granne i Hobby-butiken imorgon och köpa lite småsaker för att fixa den. Så himla simpelt att göra en sådan sak men så praktiskt! Jag visar er imorgon ;)

Nu ska jag nog vika undan tvätten.. annars blir det aldrig gjort. Sedan ut med hunden och efter det är det SÄNGEN som gäller. Har varit alldeles för trött på jobbet idag.. vill vara pigg så man orkar pyssla mer ;)

Godnatt med er allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer