torsdag 1 juli 2010

Schenker

Det är alltid samma kille som kör Schenker-bilen ut till Kvissle. Jag har stött på honom ett antal gånger nu den senaste tiden pga leveranser.
Igår kom han ner i butiken och frågade om paketet han hade var till mig. Jag hoppades att det var det eftersom jag väntade på ett paket men så var tyvärr inte fallet. Lite less blev man då..
Men idag kom han ner i butiken igen med ett stort leende på läpparna och sa; "idag har jag en hel halvpall till dig. Känns det bättre nu?" Åh vad glad jag blev då :) Äntligen kom alla bokstäver som jag längtat efter i flera veckor!
Så tack snälla Schenker-killen för att du gjorde min dag!!

Bilder på mina fina nya bokstäver kommer imorgon.

Just nu längtar jag till på lördag för då blir det party här hemma på Tunavägen! Det ska bli riktigt kul. Var längesen jag gick in för att festa på "riktigt". Nu blir det alkohol och hela alltet, det ni. Att jag dricker är ungefär lika ovanligt som solförmörkelse :-P Riktigt kul ska det bli som sagt.

Nu sitter jag och väntar på att lilleman ska somna, sedan blir det att ta ut hunden innan jag lägger mig i badet och njuter en stund.

TGIF - imorgon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer