onsdag 28 juli 2010

Lycklig eller olycklig?

Jag hoppas att ni står ut med att det blir många djupa och känslosamma inlägg här i bloggen just nu. Det är svårt att låta bli när i stort sett all min hjärnverksamhet går till att bearbeta allting som händer i mitt liv för tillfället. Men för att kompensera för detta kommer det komma ett STORT inredningsinlägg imorgon ;)

Men åter till det där djupa...

För tillfället är jag inte säker på om jag är lycklig eller olycklig.. det finns väl iofs en nivå där emellan som jag passar in på. Jag är inte lycklig, nej knappast. Men jag kan inte säga att jag olycklig heller.. det känns verkligen konstigt att inte tillhöra någon av sidorna i den kalkylen. Jag ser fram emot att vara singel och samtidigt är jag ledsen över att det inte fungerade mellan mig och A. Min värld är verkligen upp och ner just nu. Jag tycker inte om att ha det så här. Jag vill ha någon slags rätsida på mitt liv... men jag vet.. det kommer med tiden.

Jag tycker iaf att det är riktigt skönt att jag komma ut lite mer nu än vad jag gjort tidigare. På tal om det så blir det nog bowling ikväll :) Det skulle vara riktigt kul. Jag och Erik skulle ha bowlat i helgen med alla bowlinghallar var stängda så det får bli idag istället.

Jag önskar dock att jag bodde hemma nu, jag saknar mina vänner och familj där i söder :( Men i augusti hinner jag förhoppningsvis träffa några av dem iaf.

Nu ska jag dona lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer