måndag 19 juli 2010

Vad än..

.. jag tittar på för film, lyssnar på för musik eller ser live så är det någon slags repris eller känslomässig uppspelning av mitt liv som det ser ut just nu. Lite smått läskigt nästan. Vart än jag vänder mig blir jag påmind om vad som håller på att ske.


Ingenting är klart överhuvudtaget. Jag vet ingenting om hur mitt liv ska se ut framöver. Det enda jag vet är att jag vill fortsätta leva i en någorlunda vardag. Men det är så klart lättare sagt än gjort i detta sammanhang. Huvudsaken att Kevin har det bra, det är det enda som jag bryr mig om just nu.
Han är hemma idag då han har haft ont i ena örat inatt.. på vårdcentralen sa de att det inte var någon infektion men han fick droppar som han ska ta i ett par dagar, sen får vi hoppas att det inte kommer tillbaka igen. Han blir hemma imorgon också eftersom han hade feber i natt.. sen får vi se. Så nu är han hemma med Anders. Vet inte riktigt hur jag ska lösa morgondagen, men det fixar sig på ett eller annat sätt.

En sak vet jag iaf, oavsett vad som händer så är det inte the end of things... bara the end of things as we know it. Det finns alltid en framtid och man kan inte sträva bakåt, bara frammåt :)

Det här med kärlek är ingen lätt sak.. nej hua!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer