fredag 9 juli 2010

Fredag fredag äntligen freeeedag!

Många av er känner så eller hur? Vissa går på semester, andra tar helg. Men för mig och Anders är det inte semester, inte ens helg! Han jobbar sitt extrapass ikväll och jag jobbar ju imorgon också. Fast lördagar är roligast nästan, det är då det brukar vara lite mer folk på byn. Fast den här veckan är det iofs gatufesten så det kan vara mindre pga detta.

Så vad står på agendan idag? Jo jag ska som sagt pyssla ihop något till alla mina sytrådsrullar jag har. Blir den bra kanske man gör några fler och säljer dem i butiken ;)

Jag glömde helt bort att visa er vad jag pysslade ihop igår i butiken efter att jag vart klar med den andra tyggitarren (som jag inte heller visade er, dåligt dåligt). Här kommer bilder iaf;


El-gitarren. Vart riktigt häftig faktiskt. Jag sydde ihop den på utsidan för att behålla lite mer skarpa kanter på den. För 129:- så kan du rocka järnet med den.


Sedan byggde jag mig en vägghylla av en halvpall. Jag målade den vit sedan tog jag 3 brädor från en annan pall, målade dem svarta och skruvade fast som hyllplan. Jag blev mycket nöjd med resultatet :)

Nu ska jag skriva en inköpslista för vad jag behöver köpa från Hobby-butiken för att kunna tillverka min sytrådshållare. Jag är lite sugen på att göra lite decopauge sen också.. men får se vad man hinner med ;)

Återkommer senare!
Ha en toppen fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer