lördag 10 juli 2010

Ett gammalt inlägg

Som ni kanske såg i Aftonbladet för ett par veckor sedan så ska den gamla sajten Lunarstorm snart lägga ner. Jag har inte varit inloggad på länge men nu var jag ju tvungen och gå in och titta lite grann på alla de gamla dagboksinläggen man gjort.
Då jag bytta användare någon gång under 2005 så är mitt första inlägg (som finns kvar) från den 20e maj 2005. Så här skrev jag då;


Marthis - 20:e maj 2005
Fre 20 maj 2005 10:26

Nu har jag & min älskling varit tillsammans i över 8 månader :) Det känns så otroligt underbart. Älskar min Jonas så extremt mycket, det går inte att beskriva. Han får mig att känna mig så speciell, som något utöver den vanliga :) Men det är han som är något utöver det vanliga.. Jag har aldrig mött en kille med sådant stort varmt hjärta & jag trodde aldrig att jag skulle få vara en del av det :) Jonas, du vann mitt hjärta för över 8 månader sen & jag hoppas du alltid vill behålla det.

Alla brukar säga att man vet hur bra man har de förrän man förlorat de?! Men det är fel! Jag vet redan hur bra jag har det & det finns inget i hela världen som skulle kunna få mig att känna annorlunda. Jag är världens lyckligaste tjej, allt tack vare min älskade pojkvän, min familj & mina underbara vänner! Finns inget jag saknar & det finns inget mer jag önskar mig. Jag trodde jag var lycklig för ett år sedan, men då hade jag ingen aning om vad som skulle ske ett par månader framöver. Det är konstigt egentligen hur livet kan bli ibland. Men vad som än händer så kommer jag aldrig ångra mina val jag gjort, för utan dessa val hade jag inte varit här idag. Den tanken får mig nästan att brista.. ”inte varit här idag”.. usch jag skulle inte kunna tänka mig mitt liv på något annat sätt. Skulle inte kunna tänka mig ett liv utan min Jonas. Det är tack vare Jonas som jag orkar hålla skenet uppe så mycket som jag gör, det är tack vare honom som jag känner att livet är verkligen värt att leva! Jonas, jag älskar dig mer än allt annat (men de vet du ju redan) =P tänkte bara informera dig om det igen. Du är min tvillingsjäl v/Jonna


Det är verkligen roligt att sitta och läsa igenom de gamla inläggen man gjort. Jag skulle gärna vilja spara ner alla i datorn så man har dem kvar. Men tror inte jag orkar sitta och klicka igenom alla.. det är ett par hundra stycken :/

Tänk vad mycket som kan hända på bara 5 år. Från en ung vuxen på 19 år till en vuxen mamma på 24 år. Ja där emellan har det inte hänt lite kan man säga :)

Kul att tänka tillbaka ibland :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer