torsdag 15 juli 2010

Segt

nu ska jag spara ut håret igen :)


Trots en massa sömn inatt så känner jag mig lite seg. Kan det möjligtvis vara antibiotikan jag äter mot urinvägsinfektionen som orsaker det eller är jag bara allmänt seg pga för mycket sömn? Ja vem vet :-P

Jag sitter här i butiken nu och håller tummarna för att jag ska få leveransen idag. Kom dock på ett "litet" problem om den skulle komma.. Jag har inte hyllor eller bord för att ställa upp mina nya produkter. Det är liksom fullt överallt :/ Hur jag ska lösa detta återstår att se... Men allt löser sig förr eller senare ;)

Eftersom jag är seg så får jag inte så mycket gjort som jag tänkt. Sitter här och försöker hitta orken till att fixa i ordning här i personalutrymmet (det är stööökigt!!). Ska även flytta om lite så det blir mer praktiskt. Men en sak i taget.. Ska nog sy en tygelefant först ;)

Jag återkommer förhoppningsvis senare med bilder på nya produkter.

Ha en toppen torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer