onsdag 28 juli 2010

En liten uppdatering

Gårdagen började jobbigt igår.. mycket tårar, magvärk och sammanfattande jobbigt. Jag behövde en paus mer än någonsin så jag satte mig på bussen och for in till stan. Där mötte jag först upp Sabrina en snabbis och sedan bestämde jag träff med Sanna och Lukas. Vi sprang runt i affärer, käkade lunch och strosade runt. Riktigt härligt var det, precis vad jag behövde!
När vi kände oss klara med stan åkte vi hem till Sanna och väntade in Erik innan vi åkte ut till mig för en Momangen-middag.

Jag hade en härlig dag med mina vänner och det var riktigt skönt att göra något annat än att tänka på allt som händer i mitt liv just nu.

Nu längtar jag bara tills lilleman kommer hem på fredag så jag får pussa på honom. Har pratat med honom varje dag och han har så roligt med mormor & co. Skönt att veta att han slipper vara med när hans mamma inte är på topp. Men till helgen ska jag lägga all min energi på honom när jag arbetat klart. En riktig mamma och son-helg ska det bli :) Sedan är det tillbaka till vardagen på måndag igen.

Det är f*n inte lätt när det kommer till känslor. Att något psykiskt kan göra så ont? Men på mig sätter det sig som vanligt i magen när jag mår dåligt. Men mina morgon- och kvälls promenader/joggingturer har nog hjälpt mot det också. Jag har dessutom tappat 1 kilo, snart är jag ännu en gång under 60-sträcket, bara 0,2 kg kvar. Tänk att man ska behöva bli singel för att man ska gå ner i vikt :-P haha.

Nu ska jag sy!

ps. bilder på de nya produkterna kommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer