söndag 18 juli 2010

En dag i taget

Det är det jag försöker leva efter just nu.. en dag i taget. Inte förhasta mig över något, inte springa iväg åt en riktning utan bara ta det lugnt.
Den närmsta veckan blir inte sådan stor skillnad på hemmaplan, men nästa helg åker Kevin iväg till mormor och då blir vi hemma utan barn. Detta gör allt mycket enklare. Man kan prata, försklara, fundera, tänka i lugn och ro då utan att behöva tänka på barnen.

Det jag vill helst av allt just nu är att vara själv och tänka. Ha tid bara till mig.. Jag behöver det för jag vet inte hur jag vill göra med allting.

Det är kaos i mitt liv för tillfället. Jag är bara så otroligt glad att jag har en massa underbara människor i min omgivning som ställer upp på massa olika sätt :)

Nu ska jag gå ut med skrutten en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer