måndag 5 juli 2010

Kärlek


Kärlek är något som är starkt, något som kan förändra människor totalt.
Kärleken kan verkligen göra en blind och ibland även lite dum.
Men kärleken är underbar.
Det man ger får man tillbaka och det är detta som gör kärleken så älskvärd,
det är därför människor strävar efter kärleken.
Men kärleken kommer med många prövningar längs vägen. Och om kärleken är stark och äkta så klarar den de prövningar den blir utsatt för.

Kärleken i mitt liv är stark, det är tydligen för mig nu.
Det finns de stunder då jag tvivlat men i detta nu så tvivlar jag inte för en sekund.

Jag älskar min Anders så mycket.
Trots prövningarna står vi fortfarande här tillsammans och älskar varandra.
Det är detta kärleken handlar om.

Så var inte rädd för att ha kärlek i era liv.
Ibland gör den fruktansvärt ont men i längden så vinner man så otroligt mycket på den!

Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer