tisdag 13 juli 2010

Jag vill..

... gå på loppis!! Jag vill fynda!!

Men men, mycket man vill här i livet :)


saknar min platta fina mage :'(

Idag är det tisdag och idag har jag bestämt att det ska komma massor av folk till butiken för jag funderar nämligen på att ställa upp ett bord utanför idag och sälja via det.. och kanske även bjuda på saft och kaka.. vad tror ni om det? Visst låter det mysigt :) Men jag måste vänta och se hur mycket det blåser ute först.. för blåser det som det gjorde igår här utanför är det ingen idé alls kan jag lova. Det återstår att se hur det blir.

Annars tänkte jag ge mig på något DIY-projekt. Jag vet inte vad än bara. Fick en massa tyger av svärmor här om dagen som jag funderar på vad jag kan göra med... Har inte kommit på något ännu men det visar sig ;)

Nu ska jag fixa det sista innan jag öppnar dörrarna till butiken.

Hoppas alla har en toppen dag idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer