fredag 22 april 2011

25 år !!


Jaha då blir man ett år äldre då. Nå klokare kan man undra? Nja.. ungefär lika som igår ;-) Men det är helt okej, haha.

Dagen ska firas med att fixa inför morgondagens påskfirande men även grillning med mamma och Lasse står på schemat :-) Jag tänkte även skämma bort mig själv lite genom att åka till stan och spendera min bonuscheck från H&M. Kanske hittar något fint att ha imorgon?

Så vad har hänt från 24 till 25 då?
Jo följande;
- Jag förlovade mig
- Jag startade företag
- Jag blev "moster" till världens sötaste lilla Ronja
- Jag blev singel
- Jag la ner företaget
- Jag fick nya vänner :)
- Jag tog körkort

Men viktigast av allt; jag hittade mig själv!

Jag hoppas dock att det närmsta året mellan 25 och 26 år inte blir lika dramatiskt som förra året. Det skulle kännas rätt bra om jag faktiskt kunde få lite av en lugnare tillvaro utan en massa stora händelser, bortsett från de positiva så klart ;-)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan börja fira att jag idag är halvvägs till 50.

Stor kram till alla er andra som också fyller år idag :-)

3 kommentarer:

  1. Grattis Jonna, tänk att vi är 25!!!

    SvaraRadera
  2. Grattis!! Hoppas du har en jättebra dag :) //Martina

    SvaraRadera

Kommentarer