måndag 11 april 2011

Måndagslistan!



Idag känner jag för att börja dagen med en måndagslista, som kära Jennyn har inspirerat oss alla med :-)

Idag är jag glad för att:
+ det är helt otroligt härligt att ha tagit körkort. En obeskrivlig frihetskänsla finns konstant i min kropp
+ jag har världens finaste son
+ det pirrar härligt i min mage av vårkänslor
+ det är mindre än en månad kvar till mammagalan och jag har hittat både klänning och skor!
+ jag planerar en otroligt rolig grej :)
+ jag är snart klar med skolan för den här terminen
+ mina pyssel-nerver har börjat vakna till liv igen efter sin vinterdvala ;)
+ jag har världens bästa vänner!!

Nu vill jag bara avsluta med att önska er alla en riktigt härlig start på veckan!

Kramar

1 kommentar:

  1. Önskar dig en helt underbar vecka också.. = ) Måste ta och ses något här framöver.. Kram

    SvaraRadera

Kommentarer