fredag 8 april 2011

Fix & don

Idag ska det fixas med en massa saker innan jag åker till fina Hälsingland. Kevins nya sänglampa ska upp, nya diskstället ska sättas upp, det ska bäddas rent i sängarna, saker ska läggas upp på blocket (om jag hinner) m.m Får se hur mycket man hinner med. Borde även hänga och vika all tvätt. Ja just ja.. behöver ringa min hyresvärd också för att få ordning på kranen i badrummet.. ja som sagt, får se hur mycket som hinns med :-P

Igår var jag och dammsög ur bilen och spolade av den. Insåg att jag behöver köpa fälgrengöring, för nedrans vad skitiga de var! Ska även genomföra en klädseltvätt på sätena för det behövs också. Måste bara säga det igen; tuuusan vad underbart det är att ha körkort och bil :D Jag har väääärldens allra bästa pappa <3

Nej det är väl lika bra att sätta igång här hemma så man hinner med sig med allt.

Förlåt att det har varit dåligt med bilder.. ska bättra mig ;-)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer