tisdag 19 april 2011

Lilleman!


Det enda jag fått gjort idag i stort sett är att ha fixat lite på lillemans rum. Var iväg till stan en sväng på dagen, men annars har vi mest suttit hemma och tagit det lugnt så att förkylningen ska försvinna ur kroppen. Jag och lilleman blir hemma imorgon också men på torsdag tänkte jag ta mig tillbaka till praktiken om jag inte blir sämre.

Imorgon tänkte jag försöka hinna med att storhandla inför påsken också. Mamma, Lasse, syster och Henrik kommer hit då :-) Det ska bli väldigt mysigt! Dessutom fyller jag ju år på fredag så tänkte försöka hinna med att baka lite på torsdagkväll.

Nu har lilleman gått och lagt sig så jag tänkte försöka hinna med att göra i ordning hans påskägg :-) På påskafton blir det äggjakt så klart, men det blir nog svårt att gömma hans ägg för det är av den största modellen. Inte så mycket godis utan mest småsaker som han kan roa sig med. Bättre så tycker jag :-)

Hoppas alla haft en härlig tisdag.

Återkommer nog lite senare mer lite tankar igen...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer