torsdag 28 april 2011

tankar och beslut


Jag har ett viktigt beslut som jag måsta ta ganska snart. Jag avskyr det här med beslut, men oavsett vad det blir så blir allting bra till slut. Jag vet bara inte hur mycket tankar som jag orkar ha just nu på en gång. Önskar att man bara behövde ta hand om en sak i taget istället för tuuuusen saker samtidigt :-/

Hur som helst, trippen till Gimo vart väldigt lyckad och det var riktigt spännande. Tråkigt nog har jag gått och fått ont i halsen, vilket inte passar in så bra i min planering just nu, men det gör det väl aldrig :-P Jag håller tummarna nu för att det går över fort bara så man slipper ligga däckad över helgen.

Idag fick jag min inbjudan till mammagalan! Så otroligt fin och jag ser verkligen fram emot galan. Det ska bli så otroligt kul att få åka dit och jag är så spänd på att få se vad för kul som Johanna, Lina och de andra har hittat på :-)

Nu ska lilleman ta sig ett bad och sedan ska han bäddas ner i sängen och när han har somnat är det min tur att ta ett bad har jag bestämt. Jag behöver det nu känner jag.

Ikväll vill jag sitta uppkrupen i soffan med ett stor kopp varm oboy och flera roliga inredningstidningar att bläddra igenom! Undrar om man ska orka sig ner till affären och införskaffa några nya? Hmm.. det tåls att tänka på!

Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer