torsdag 14 april 2011

Presentation

Jag ska göra en powerpointpresentation. Men jag vet inte om vad! Det ska så klart vara något som är intressant för de flesta människor oavsett ålder och kön :-/ Ja det är inte lätt att hitta ett sånt ämne! Dessutom behöver det vara något som jag vill prata om och som jag tycker är roligt, för annars är det ju liksom ingen idé :-P haha.

Sitter här i skolan nu och försöker komma på något. Måste ju börja med att bestämma ämne, sen leta en massa fakta och bilder. Sen ska allting göras i pp också.. helst ska jag bli klar med detta idag! Hahaha.. skrattretande! Kommer aldrig hinna med det. Men jag ska försöka iaf. Ska sätta mig och klura på ämne nu bara.

Försöker tänka att det bara är en enda kurs kvar nu, denna, och jag är snaaart i mål. Snaaaart kan jag få mitt slutbetyg och sedan kan jag lägga gymnasiekurserna bakom mig (fiiiinally) :-)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer