lördag 9 april 2011

Oh my....

Hittade den här bilden i syrrans dator.. det är jag med Kevin i magen. Vet inte riktigt vilken vecka jag är i här, men skulle chansa på att bilden är tagen under påsken, vilket betyder att jag är i ca v.36-37 nånstans. Shit vilken mage jag hade! Helt enorm! Och jag hann faktiskt bli större innan han kom ut. På tal om det så är det snart 4 år sedan han kom till världen, min lilla skrutt :-) Jag kan inte förstå att han redan hunnit bli 4 år! Från den där lilla "nöten" till världens goaste unge, helt otroligt är det, och alldeles underbart. Hua, nu saknar jag honom väldigt mycket känner jag. Ska bli härligt att kramas och pussas på honom imorgon när jag kommer hem igen. Min lilla son, mitt hjärta, mitt allt. Kram /en lycklig mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer