söndag 17 april 2011

Klockrent!



Detta måste jag bara göra till Kevin! Så klockren förvaring till en biltokig kille som han :-) Inge svårt direkt heller. Jag tänkte "sno" åt mig ett par däck, ta med dem ner till OKQ8 när man ska tvätta bilen, spola av däcken med högtryckstvätten (riktigt ordentligt), sedan ta hem dem och spraymåla dem. Lägga i en rund skiva av exempelvis mdf i botten och sedan sätta in det på Kevins rum.

Allt kan verkligen vara användbart till något. Jag funderade även tidigare på att göra en sittpuff av ett gammalt bildäck. Det kan ju bli ett tema i lillemans rum. Jag vet ju att han älskar bilar! Men det blir ett projekt längre fram. Nu ska jag först och främst ta tag i dagens alla hundra projekt; tvätta, städa, handla osv. Har iaf hunnit plantera mina blommor på balkongen. Men måste inhandla 4 till för jag glömde ju att jag har två blomlådor :-P Tror även att jag ska göra som förra året och ha jordgubbar i en blomlåda. Det funkade faktiskt rätt bra sist, och det blir verkligen mysigt att ha egenodlade jordgubbar ute på balkongen :-)

Nä upp upp och iväg.

kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer