söndag 24 april 2011

Mammas fotbollskille



Kevin tycker om att spela fotboll och det tycker jag är väldigt kul eftersom det var en sport jag höll på med under tio år :-) Så när han vill ut och sparka boll är inte jag sen på att hänga på honom. Det har vi självklart passat på att göra idag när det har varit så otroligt härligt och varmt väder.

Mitt på dagen var vi iväg till Sörberget för fika hos min "svägerska" där syrran och Henrik var. Lilleman hoppade på studsmattan tills han var helt svettig och somnade sedan gott i bilen hem :-)

Nu på eftermiddagen har jag äntligen planterat de sista blommorna på balkongen. Det ser så himla härligt och mysigt ut där nu! Ska ut och sätta mig där en stund alldeles strax tänkte jag. Måste ju passa på att njuta nu när våren är här! Nåt kort kanske det också kommer här i bloggen om ni har tur ;-)

Önskar alla en trevlig kväll.

Livet är vad man gör det till, vilket innebär att DU kan göra ditt liv underbart, bara du vill!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer