söndag 24 april 2011

Påsk!



Har haft en otroligt härlig och rolig påsk här hemma :-) Lilleman blev bortskämd med 3 JÄTTEstora påskägg med blandat innehåll; godis (så klart), leksaker, kläder och några slantar att stoppa i sparbössan.

Maten smakade ypperligt gott och det blev tillräckligt mycket rester för att vi ska kunna njuta av det idag också :-)

Idag lyser solen så där härligt igen så vi ska absolut spendera så mycket tid som möjligt utanför dessa väggar. Man kanske t.om kan få sig lite färg idag om man har lite tur. Det börjar nog även bli dags att införskaffa solskyddskräm både för mig och lilleman.

På onsdag vill jag åka ner till Gimo för att hjälpa mamma med hennes storseans som hon fixat. Vendela Cederholm, från "Det okända" kommer dit och ska hålla i seansen. Jag har aldrig varit på något sådant tidigare så det skulle vara väldigt kul att åka faktiskt :-) Det låter även som jag får sällskap ner av min lillkusin Bea, vilket skulle göra det ännu roligare då vi aldrig haft nån möjlighet att umgåtts tidigare.
Får se hur det blir, hoppas iaf att jag kan åka :-)

Nu blir det frukost och göra sig i ordning.

Hoppas alla haft en härlig påsk :-)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer