tisdag 12 april 2011

Jobbigt

Idag hade kunnat varit som vilken vardag som helst där jag kunde plugga, fixa och dona. Men idag kommer jag nog inte få mycket gjort. En obehagskänsla finns konstant i min mage och jag vet att jag inte kommer kunna slappna av förrän jag kryper ner under täcket ikväll och vet att den här dagen är förbi.

Det som kommer hända idag önskar jag ingen. Det är så otroligt obehagligt och rent ut sagt kränkande mot en persons privatliv. Men man har inget val, det är bara att bita i det sura äpplet.

Jag vill bara att den här dagen ska vara över nu!

Ska försöka få i mig lite frukost och kanske skingra tankarna med att diska upp efter middagen igår och även bädda sängen. Måste även ta mig ner till Ica och hämta ut den där jäkla Aha-boken! Vill inte ha de där jäkla böckerna nå mer nu! Gaaah!!

Hoppas alla ni andra har en härlig, underbar dag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer