måndag 4 april 2011

Gimo!



Ikväll bär det av hemåt, mot Gimo :-) Det ska bli så kul att komma "hem"! Det var ett tag sen jag hade möjlighet att åka ner sist så jag ska verkligen njuta av att vara där. Hoppas på fint vårväder också, för då är Gimo som bäst!
Hoppas även på att hinna träffa nära och kära, helst så många som möjligt även om jag bara blir där nere en dag :-P Positivt tänkande!

Så nu har jag packat väskan, jag förstår inte att jag lyckas packa en hel bag för en natt. Men det är ju så när man vill ha med sig plattång, hårtork, kamera osv. Det tar ju lite plats. Det värsta är väl att jag måste "släpa" väskan ut till E4an ikväll där jag blir upplockad av snälla exet ;-) Men den som ska vara fin får ju lida pin brukar det ju heta, haha.

Ska pussa lite på min älskade skrutt nu innan jag åker. Vi har haft en härlig dag idag. Mitt på dan tog vi sällskap med Kristina och barnen ner till Ica där vi intog en fika innan vi handlade. På vägen hem bestämde vi oss för att följa med dem hem en stund för lite mellis och lek. Placerade oss på deras baksida där solen värmde otroligt skönt. Riktigt härlig eftermiddag blev det lite så där spontant :-)

Måste försöka ta lite bilder nu när jag åker ner. Tar alldeles för lite bilder har jag fått höra :-P haha

Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer