tisdag 19 april 2011

Förkyld!


Jaha, då har man åkt på en förkylning då så där lagom inför påsk, precis påbörjade praktiken och min födelsedag på fredag :-/ Lilleman blir också hemma eftersom han snorar och hostar. Så vi ska ha mys i soffan idag, spela lite Madagaskar Karts och bli friska är tanken.

Jag ska väl passa på att fixa med lite papper osv. nu när jag ändå blir hemma minst idag och imorgon.

GRATTIS till min fina vän Jonas som idag fyller 27 år :-) Massa kramar till dig vännen! Hoppas du får en toppen dag!

Nu ska jag få i mig lite frukost innan jag tänker ta täcke och kudde för att spendera resten av dagen på soffan. Men blir det riktigt varmt och skönt ute kanske vi går ut en stund också för att få lite frisk luft. Det återstår att se.

Hoppas alla ni andra är friska och krya.

ps. glöm inte att rösta på min blogg på mammagalan.se ;-)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer