fredag 1 april 2011

Fredag!



Ännu en vecka har gått. Har inte fått speciellt mycket gjort den här veckan pga att jag inte mått toppen. Migrän två dagar i rad, igår var det hemskt! Låg på soffan från 5-tiden och fick dra ner persienner och ta en kall handduk på huvudet. Strax innan 22 när jag gick och la mig började det släppa och idag när jag vaknade var det borta (tack och lov). Så idag måste jag passa på att få lite gjort. Ska bland annat åka in till stan och hämta ut mitt älskade körkort som nu har kommit :-) Wiiihooo! Idag är det även tvättstugan som gäller. Det är behövligt kan man väl säga :-P Så ska ta och packa ihop påsarna och knalla ner dit alldeles strax.

Ställde mig på vågen nu på morgonen också. Har ju inte blivit så mycket motion den här veckan tyvärr, men ändå hade jag gått ner 0,5 kg sen sist jag vägde mig. Så nu står den på 57 kg exakt :-) Får väl helt enkelt försöka hinna med en pw i eftermiddag eller imorgon bitti också, ska ju inte gå ner så mycket mer i vikt utan mest träna kondition och styrka är ju tanken.

Det börjar verkligen bli dags att leta klänning till mammagalan. Jag har letat som en tok men hittar ingenting som jag verkligen känner; "WOW!" inför. Det kan så klart bero på att jag inte är någon klänning-människa överhuvudtaget. Jag äger ett par stycken som jag köpt till olika sammanhang, sällan som jag använder klänning bara ändå (eller rättare sagt aldrig). Sen måste jag även hitta SKOR, vilket i mitt fall är ännu knepigare för jag är nog en av de mest kräsna när det kommer till att köpa skor. De måste kännas exakt perfekta annars köper jag dem inte. Impulsköp som jag tidigare gjort ligger så fint i någon låda oanvända :-P Så jag har lite att fundera på framöver, speciellt med tanke på att det inte är så lång tid kvar innan galan går av stapeln.

Nu blir det lite frukost och sedan gå ner i tvättstugan.

Hoppas alla får en helt underbar start på helgen :)

kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer