lördag 2 april 2011

Första!



Jag har haft körkort i 5 dagar och har hunnit köra 3 olika bilar och fått en p-bot :-P Det är duktigt tycker jag, haha.P-boten var en dum miss bara idag på Himlabadet. Glömde bort mig när jag hade parkerat och stök med att få med sig allt.. så jag glömde helt enkelt fixa p-biljett. Kan hända den bästa också tydligen ;-)

Nu är vi hemma igen och så där lagom trötta efter en dag på äventyrsbadet. Kevin hade superkul när han upptäckte att han kunde åka stora rutschkanan tillsammans med pappa. Han tjöt av förtjusning när de susade fram :-)

Strax är det dags att börja fundera på middag, det blir nog hemkörning av pizza tror jag. Så där enkelt och väldigt värt det när man inte orkar ta sig utanför dörren nå mer idag.

Hoppas alla har en härlig helg :-)

Kram!

1 kommentar:

  1. Hehe, tokigt med p-böter. Hoppas du slipper fler =)

    Kram Marre

    SvaraRadera

Kommentarer