måndag 18 april 2011

God morgon god morgon :)



Har tagit hem en ny app. på telefonen, photoshops egna (gratis-versionen). Så kan man göra en massa kul med sina kort man tar med mobilkameran :-)

Idag är det alltså dags att påbörja praktiken. Lite smått nervös nu känner jag. När jag hade duschat stod jag där i min walk-in-closet och kunde inte komma på vad jag skulle ha på mig. Jag har ju ingen direkt stil som är "Jonna", utan min garderob är av en salig blandning. Så jag stod där och valde mellan; "strikt" (typ jeans, fin topp och kavaj) eller "avslappnat" (typ jeans, linne och ziptröja). Efter många om och men fick det bli den avslappnade stilen ;-) Mycket beror på att kavajen kan nog vara lite för varm att ha på sig idag... ziptröjan är mycket tunnare och luftigare.

Nog om det.

Det är lite läskigt det här för jag har verkligen ingen aning om vad jag kommer få göra på praktiken. Det enda jag vet är att jag ska spendera dagarna med min handledare, Martin, som är matematik- och naturlärare. Ser verkligen fram emot att få återuppleva minnena från Bengts lektioner på Vallonskolan :-) Han var ju min favoritlärare och oftast var både matematiklektionerna och labblektionerna de roligaste. Men måste erkänna att jag inte minns mycket från högstadiematematiken.. vad fick man göra för något? Gaah! Minns inte.. :-/ Kommer inte heller ihåg mycket från NO'n eller labben heller. Ungarna kommer skratta gott åt mig idag tror jag. Men det får jag väl bjuda på då.

Nu ska jag packa med mig en frukt eller två och sedan bege mig bort till Nivrena.

Önska mig lycka till ;-)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer