fredag 15 april 2011

Utelek!





Vi var ut en stund på eftermiddagen. Vi spelade innebandy, ritade på marken med kritor, lilleman testade sin nya cykel och försökte sig även på sin skateboard :-) Det är verkligen härligt nu när man kan vara ute och leka utan att bli blöt eller kall. På nedersta bilden ser ni lådan som jag köpte idag. Den slukar verkligen hur mycket som helst! Helt perfekt för lillemans alla saker.

Jag funderar på om man ska fixa en till och ställa ut på balkongen för att kunna lägga ner dynor osv. det enda man behöver göra är att fästa plast på insidan så de inte blir fuktiga. Ja, det tåls att fundera på iaf.

Imorgon ska det rensas i förråd här hemma tillsammans med Anders. Sen, om vädret tillåter det, ska vi åka upp till Norra berget och grilla korv och ha det mysigt :-) Jag ska även försöka hinna med att fixa i ordning det sista på balkongen. Kanske ta en tur till Plantagen och inhandla nya blommor snart? :-) Vet inte om jag ska ha amplarna i år igen eller om jag ska nöja mig med blomlådorna...

Men nu ska jag diska upp efter middagen och sedan ta upp lillemans nya cykel och börja göra i ordning den och tvätta rent den.

Önskar er alla en trevlig fredagskväll.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer