tisdag 26 april 2011

Vardag!


Nu är det slut på ledigheten, mer eller mindre iaf. Jag har ingen praktik den här veckan eftersom det är lov, men dock ändå mycket att fixa och få ordning på. Idag ska jag och lilleman först och främst ta tag i den stora tvätthögen som man samlat på sig över långhelgen. Sedan behöver det handlas och så ska vi så klart vara ute och njuta av ett förhoppningsvis soligt väder :-)

Imorgon, onsdag, åker jag ner till Gimo för att gå på storseans i ladan. Det ska bli väldigt spännande! Jag får sällskap av kusin Bea också, vilket gör resan mycket roligare (blir ganska långtråkigt att åka den där nedrans E4an själv eftersom man åkt den tuuuusen gånger tidigare). Så idag måste jag jaga sovplatser till oss så vi har nånstans att ta vägen efter seansen imorgon.

Nu frukost, boka tvättstugan och sedan göra sig i ordning för ännu en härlig dag!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer