torsdag 21 april 2011

Omplanering


Idag var tanken att jag skulle vara på praktiken men jag har en son här hemma som inte har bajsat på ett par dagar :-( Han fick russin igår kväll så jag hoppas att det sätter fart på magen snart... Annars blir det att åka till bvc.

Ikväll hoppas jag att jag hinner baka lite bröd inför påskmiddagen på lördag. Annars får jag göra det imorgon.

Imorgon fyller man år också. 25 år :-) Halvvägs till 50... hjälp! Var tar tiden vägen? Tyckte det var igår jag och Emma satt i husvagnen och pratade om när vi skulle bli vuxna och få barn osv.. Är vi vuxna nu? Så där helt plötsligt? Ja båda har barn iaf och den ena av oss gifter sig i sommar :-) Ja jag tror jag faller in i den där vuxen-kategorin nu, även fast jag absolut har barnasinnet kvar ;-) Men jag tror man håller sig yngre och speciellt gladare om man har det.

Imorgon kommer mamma och Lasse hit. Planerna är att vi ska grilla och när jag tittade på vädret nyss så verkar det kunna gå alldeles ypperligt. Hääärligt med vår.

Nu ska jag ställa mig med disken och sedan se om min son vill försöka göra sig av med lite...

Hoppas alla får en härlig påsk.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer