lördag 16 april 2011

Pieces of me




Idag åkte vi upp på Norra berget och grillade korv. Det var tydligen inte bara vi som hade den tanken för det var packat med folk, men dock ändå väldigt trevligt :-) Vädret var underbart! Hela dagen har varit helt underbar. Har hunnit med lite grann också, men har disken kvar, såå klart :-P Så den ska jag ta tag i nu innan jag tänker slänga mig i soffan resten av kvällen.

Imorgon är det söndag och som vanligt är det städ- och fixdag här hemma. Jag ska faktiskt plantera lite blommor i blomlådorna (ja tidigt, men har införskaffat frosttåliga blommor), även ta itu med tvätten och fixa i ordning Kevins cykel som jag inte hann med igår innan det blev mörkt.

Livet är underbart, ja så är det, trots dess alla motgångar.
Lev idag, innan det är försent ;-)
kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer