torsdag 31 mars 2011

Brum brum bil :)

Igår fick jag ÄNTLIGEN ut och köra lite. Snälla exet lånade ut sin lilla golf till mig ett par timmar så jag kunde fixa lite ärenden :-) Många säger att det känns konstigt i början att köra själv eftersom man är så van med att ha en person bredvid sig som säger åt en om man gör rätt eller fel, så kände inte jag. Jag tyckte bara att det var riktigt jädrans härligt att sitta där själv i bilen och poppa musik ;-)

Och nu ser planera ut så att det blir Gimo på söndag. Härligt härligt! Men det blir nog bara en snabbvisit, antingen åker jag hem redan på måndag eller möjligtvis på onsdag. Beror på omständigheterna. Men ska bli kul att komma "hem" även om det bara blir något dygn. Hinner nog iaf träffa några av mina fina där nere :-)

Idag är det skolarbete som gäller. Ska ta och göra mig i ordning, packa ihop mina saker och sedan fara iväg till skolan. Blir nog där hela dagen, men det är nog lika bra de så man blir klar nångång.

Hoppas alla får en härlig torsdag.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer