torsdag 17 mars 2011

"mellan-rundan"

Detta är min "mellan-runda". Jag kom precis hem från ha powerwalkat/joggat den, det tog nästan exakt 1 timme! Väldigt dålig tid.. men jag har ju precis börjat ;-)
Rundan är 6.65 km lång och med min vikt har jag (enligt sidans beräkningar) bränt ca 309 kcal. Helt okej start på dagen tycker jag. Ikväll blir det nog en runda till, förhoppningsvis i sällskap av Kristina. Det går mycket lättare när man har sällskap :-)

Men nu måste jag fylla på energiförrådet med en varm macka (mitt mellanmål idag) och sedan ska jag göra i ordning en tonfisk/ägg-sallad till lunch tror jag. Mums!

Ska även försöka hinna med att knalla ner till Ica idag.. får se om jag hinner med det. Tanken är ju att jag ska plugga idag också, haha.

Hoppas alla får en härlig torsdag!

Skickar massa styrkekramar till min fina faster idag också ♥

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer