måndag 21 mars 2011

Svacka


Idag gick det riktigt segt på min pw. Det började med håll och energin var inte vad den borde vara, men jag bet ihop och gav mig f-n på att jag skulle ta mig hela rundan. Var ute i totalt 1 timme och 10 minuter. Det är lite trist att gå vissa rundor nu eftersom värmen har gjort att det är stora sjöar på vägarna här runt omkring, så antingen får man gå sakta på sidorna eller så man bli smicksur om fötterna :-/ Men som sagt, tog mig runt iaf ;-)

Nu ska jag sätta upp nya duschstången för lilleman råkade dra ner den gamla igår. Så kan det går, hehe. Sedan ska jag hoppa in i duschen :-) Skönt!

Sedan blir det åter till pluggandet så jag blir klar nångång. Har under förmiddagen gjort klart alla uppgifter i det nästsista häftet. Så nu är det bara en powerpoint-presentation och tidningen kvar att göra (+ två muntliga uppgifter). Jag siktar på att jag ska bli klar med dem tills på onsdag :-P Kanske lite väl optimistiskt, men ska försöka iaf.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer