tisdag 29 mars 2011

Idag!


Gårdagen var jag slapp! Ville inte göra nåt speciellt förrutom att njuta av tanken att jag har tagit körkort :-) Efter uppkörningen blev det lunch på stan, sedan gick jag iväg till Sonnys studio. Hann även säga hej till Erik och Monika som svängde förbi.


Väl hemma spenderades kvällen på soffan, tittade på "En unge i minuten", kan verkligen inte se det programmet utan att fälla några tårar...


Idag däremot är det slut på slappandet. Ska börja gå igenom alla mina tusentals papper i företaget för den 7 april är det möte. Men det blir nog bara pappersarbete i några timmar sedan ska jag fortsätta med skolarbetet. Tänkte nämligen åka till skolan imorgon och skriva sista provet och planera in mina muntliga uppgifter.


Sitter även och väntar på att få höra från Arbetsförmedlingen ang. min praktik (de måste godkänna den innan man får börja). Så jag hoppas att papperna kommer snart så jag får börja :-)


Nu blir det en dusch så man kan börja dagen sen!


Hoppas alla får en riktigt härlig tisdag.


Ps. Imorgon, om jag hinner, ska jag göra ett lite roligt projekt så höll ögonen öppna ;-)


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer