onsdag 30 mars 2011

Bomb!

Runt om i världen faller det bomber över oskyldiga människor. Det är hemskt! Jag vaknade på helt fel sida idag så jag har stor lust att släppa en bomb jag med, fast bara en metaforisk bomb. En sådan som inte skadar oskyldigt folk utan är mer rätt åt dem som faktiskt tillverkat den. Hänger ni med vad jag menar? Det finns så mycket hemligheter runt om en hela tiden. Man blir nästan knäpp av att gå och bära runt på dem hela dagarna. Tillsist så orkar man inte mer och bomben släpps. Idag är det en sådan dag som jag skulle kunna släppa en bomb.. får se hur det blir med den saken.

Planerna för idag var att åka till skolan och skriva provet + fixa lite måsten. Men vaknade som sagt på helt fel sida så känner inte för att göra något överhuvudtaget.

Det ser ut att bli fint väder idag så ska nog ta mig ut på en pw, kanske får man lite extra energi till att ta tag i något efter detta.

Idag längtar jag "hem", söderut. Vill åka nu på en gång, helst igår :-/

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer