söndag 27 mars 2011

Relalalaxa

home sweet home


Söndag. Skönt!
En dag kvar av att bara vara, inga måsten. Ska bara småfixa lite idag, storstädade ju igår så det är gjort :-)

Gårdagen var helt underbar. Det var så himla kul, först stallet på dan och sedan middag med fina vänner :-) Bebisgos med lilla Isolde, sötnosen. Efter de hade åkt hem blev det soffan och titta på MIIB. Somnade innan klockan var 10 :-P haha, helt slut var man.

Jag är sååå jädrans nervös inför morgondagen och uppkörningen. Jag vill så himla gärna fixa det så jag är klar med körkortet FINALLY, men ett litet misstag kan sätta stopp för det :-/ Jag vill inte göra nåt sånt där dumt litet misstag. Men men.. det är bara att hoppas att man kan ha lite is i magen. Sen beror det så klart på vem man får som kontrollant när man kör upp. Jag vet att om det är någon man kan prata med, skoja lite med osv. så går det mycket bättre. Aja, det återstår att se hur det går. Ni lär märka det här i bloggen imorgon ;-)

Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan ska jag nog börja röja upp i ena klädkammaren här i sovrummet så det blir någon ordning på sakerna. Gah! Blir tokig när det inte är ordning och reda!

Vill ha sol nu!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer