måndag 7 mars 2011

Powerwalk


Idag blev det en tur till stan för att hämta post, köpa ny duschstång (det var någon som hade sönder min igår *harkel harkel*) och inhandla sittunderlag (bra att ha). När vi kom hem var det dags för middag och nu känner jag mig lite seg, paltkoma :-P Funderar på om man ska ge sig ut på en powerwalk. Det är fortfarande så pass skönt ute så man slipper bylsa på sig massor för att ge sig ut. Lite skön musik i öronen också så känns det knappt som motion, snarare som en lugn stund ;-) Men det är nog precis vad jag ska göra nu. Febern som jag hade imorse gav med sig väldigt fort så det var nog bara 1-timmes feber det där, haha.

När jag kommit hem från min PW ska jag sätta upp nya duschstången i badrummet och ta en lång skön dusch. Kanske färga håret? Hmm... det känns lockande. Har haft hårfärgen stått i badrumsskåpet i flera veckor nu så det är väl kanske dags att ta tag i det där. Men jag har även ett pack med slingor stå där så man kanske skulle göra sig lite slingor istället? Får fundera på det där medan jag tar min powerwalk.

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer